Veelgestelde vragen
​
Hier vind je antwoorden op een aantal veelgestelde vragen om je verblijf zo soepel mogelijk te laten verlopen. Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan een e-mail naar hello@tinyescape.nl.
​
Wie is Tiny Escape?
Wij zijn een jong, nieuw bedrijf dat sterk gelooft in de kracht van rust. Want als je rust neemt ontspant je lichaam en kalmeert je geest, waardoor je meer helderheid, concentratie en creativiteit ervaart. Ons doel is om een oase van rust te bieden aan mensen met een drukke agenda. Dit doen we door een uniek verblijf voor overdag te bieden op een prachtige plek in de natuur maar toch dicht bij de stad.
​
​Hoe werkt de check-in?
Na je boeking ontvang je van ons een e-mail met check-in instructies. ​
​
Wat is het adres van de cabin?
Na je boeking ontvang je per e-mail de adresgegevens van de locatie en de overige praktische informatie over je verblijf.
​
Mag ik iemand meenemen naar de cabin?
Zeker! Je bent van harte welkom om iemand anders mee te nemen naar de cabin. We hopen dat je samen kunt genieten van de rustige omgeving.​
​
​Wat moet ik doen als ik te laat ben voor mijn boeking?
Maak je geen zorgen! De cabin blijft beschikbaar gedurende het door jou gereserveerde tijdslot, zelfs als je wat later aankomt. Houd echter wel rekening met de eindtijd, aangezien de cabin na jouw reservering eventueel door iemand anders geboekt kan zijn.
​
​​Wat moet ik doen als ik mijn boeking moet wijzigen of annuleren?
Je kunt je boeking tot 24 uur voor aankomst gratis wijzigen of annuleren. Log in op jouw persoonlijke account, klik op 'mijn boekingen' en kies 'verplaatsen' of 'annuleren'. Mocht je verhinderd zijn binnen 24 uur voor je boeking, neem dan contact met ons op via hello@tinyescape.nl, en we zullen ons best doen om je te helpen.
​​
Is er drinken aanwezig in de cabin?
Ja, in de cabin is er gratis koffie, thee en water beschikbaar. We hanteren een self-service concept om je volledige vrijheid te geven. Dit houdt ook in dat de cabin niet altijd na ieder bezoek wordt schoongemaakt. Daarom vragen we je om voor je vertrek de eventuele gebruikte kopjes en glazen af te wassen en terug te zetten in het keukenkastje.
​
Hoe vaak wordt de cabin schoongemaakt?
De cabin wordt regelmatig schoongemaakt, afhankelijk van het aantal boekingen per dag en per week. Omdat we ook een verblijf per uur aanbieden, zal de cabin niet na elk bezoek worden schoongemaakt. We willen je daarom vragen om de cabin (veeg)schoon en netjes achter te laten voor de volgende gast.
​
Is er elektriciteit in de cabin?
Ja, er is elektriciteit in de cabin aanwezig en er zijn diverse stopcontacten die je kunt gebruiken.
​​
​Is er WiFi aanwezig?
Ja, er is WiFi aanwezig in de cabin.
​
Is er een toilet aanwezig in de cabin?
Ja, er is een toilet aanwezig.
​
Is de locatie bereikbaar met het openbaar vervoer?
Jazeker. De locatie is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Zo ben je vanaf station Utrecht Centraal al binnen een halfuurtje op de locatie.
​
Mogen huisdieren worden meegenomen?
Nee, vanwege hygiëne en mogelijke allergieën van onze gasten zijn huisdieren niet toegestaan in de cabin.
​​
Mag je roken in de cabin?
Nee, je mag in de cabin niet roken. Buiten op het terras is het wel toegestaan om te roken.